A gyönyörű fejléc Azy érdeme, minden más, amit ezen a blogon látsz az én munkám. Kérlek ne lopd, és ha lehet, ne becsméreld!

2013. június 15., szombat

Közérdekű!

Sziasztok :) 
Egy kicsivel több, mint egy hónap múlva lesz fél éves a blog, és mivel már 25 rendszeres olvasóm van, arra gondoltam, ha ti is szeretnétek, akkor megünnepelhetjük.
Az ötletemet egy nagyon jó blogon láttam már régebben, csak már nem tudom hol, így nem tudom megjelölni forrásként, viszont nagyon tetszett.
Egy amolyan "Ti kértétek" novella lenne. Ez annyit tesz, hogy ti komiba leírjátok a különféle ötleteiteket, pl.:
  • szeretném, ha a főszereplő kínai lenne
  • szerintem legyen benne XY sztár és kóstolja meg a gulyás levest
A határ a csillagos ég, én pedig minden ötletet összemixelek és beleírom egy novellába, amit Július 27-én raknék ki, hisz akkor lesz fél éves ez a blog.

Ha tetszik, írjatok komit, hagy halljam a furábbnál furább ötleteket :) 
Millio puszi Xx

13 megjegyzés:

  1. Sziaaa :) első komi. MUHAHAHHAHAA THE WORLD IS MINE B*TCHES :DDDDDD
    "Komolyra véve a szót"... szerintem:
    - PSY menjen el az andrássy útra és kezdjen el harlem shakezni (xddd)
    vaaaagy / és
    - Britney Spears nyalja meg Mickey egér nyakát(?)
    XDDDDDDDD
    nagyon beteg vagyok :Ddddddd

    Xoxo, Zsuu_Lorant

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuu :)
      Te tényleg nem vagy normális XD mindent megteszek annak érdekében, hogy ebből valami jó süljön ki, felköthetem a gatyámat :P Mind a kettő benne lesz, ha már leírtad őket.
      Nagyon köszönöm, millio puszi Xx

      Törlés
  2. Drága Kinguus :)
    Ez nagyon jó ötlet! Itt egy példa:
    Louis, és Liam menjen egy pékségbe, ahol vesznek répát, de közben egy paparazzi rájuk talál, a fiúk észreveszik, majd kézen fogva indiánszökdelésben elugrálnak Harry házáig, majd kihívják, és már vele együtt ugrálnak tovább,majd Zaynhez is elmennek, de ő egy alsógatyában megy velük tovább, végül Niall, aki úgy ugrál tovább, hogy egy kutya van felerősítve, bébihordozóval a mellkasára. XDD
    Nem tudom valahol hallottam, hogy a Directionerek nem normálisak.... X''D
    puszi xxx Cinti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. /a paparazzóval ugrálnak tovább/ :)

      Törlés
    2. Drága Cinti!
      OMG! Ez durva, nem is tudom hol hallottad, hogy a Directioner-ek nem normálisak :')
      puszi Xx köszi, hogy írtál :) <3

      Törlés
  3. Elugrálnak egy állatkertig, ahol Niall, Zayn és a paparazzó egy elefántra, Louis, Liam, és Harry pedig egy zsiráfra ül rá, és ellopják őket :DDD

    Majd írok még, ha tudok még valami jót :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahah :) ez jó :) Rendben, ha van még bárkinek bármi, akkor nyugodtan írjon"
      Millio puszi Xx és köszönöm az újabb ötleteket <3

      Törlés
  4. Mondjuk...Egyszer csak Megjelenik Miley Cyrus a......a westend tetőkertjében és erre minden ember odarohan hozzá, mikor megszólal a Macklemore és mindenki bulizik. Ekkor megjelenik Bíró Kinga:D és fölmászol egy pad tetejére és mindenkire starbucksos kávét öntesz, mire mindenki elkezd üvölteni és ........ és málna szörppel a kezében leül eléd niall horan, majd megkéri a kezedet. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is vártam mást :$ már fel is írtam ezt is a listámra, miért nem kérted azt, hogy legyen Hazza és közted egy kis .. hmm :P
      Millio puszi Xx <3

      Törlés
  5. Kedves szerecsendio! :)
    Mikor elolvastam mit szeretnél,csak ennyi volt a reakcióm: *kézdörzsölgetés* Mióta vártam én erre.-mondat volt. Nos akkor az ötleteim:
    - Liam változzon át egy békává és Zayn csókolja meg,majd vissza változik.
    - Harry khmmkhmm-öljön meg egy cipős dobozt aminek a tetejére rá van ragasztva Erzsébet királynő képe.Majd 1 órával később arccal és végtagokkal rendelkező dobozok futkorásznak a lakásban.
    - Niall tegyen a fejére egy langusztát(?),majd etesse meg dobozos chipsszel.A dobozt elveszi feleségül,majd örökbe fogadja a langusztát,mint gyereket.
    -Louis berúgott és elment a Madame Tussaud's-ba (ekkor már meg voltak a bábuik) és bókolni kezdett a saját bábujának,majd meg akarta khmmkhmm-ölni a Jennifer Lopez babát,de kidobták a panoptikumból.
    És öhmm...most csak ennyi így hirtelen. De aztán siess veléje. xDDDD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nos, nekem pedig az első, ami az eszembe jutott, hogy... szóval az én olvasóimnál viccesebbek és őrültebbek nem léteznek. Szerintem nem is egy, de két egész novella is lesz ebből, mert képtelen lennék egybe belerakni ennyi dolgot. Vagy ki tudja. Mindenesetre amint lezáródik, el is kezdem írni. <3
      Millio puszi Xx és köszönöm a kreatív ötletedet :)

      Törlés
  6. Drága szerecsendio!

    Érdekes ötlettel állok neked elő ugyanis fogalmam sincsen honnan is jutott eszembe, pusztán csak egy kósza gondolat volt :) Arra gondoltam, hogy Niall megehetne egy jó nagy adag chilit és fontos elintéznivalói akadnának a mellékhelyiségben. De szegény beszorul a WC - be és nem tud szabadulni a hátsó fele a wc kagylótól a többiek meg együttes erővel próbálnának neki segíteni :P a dolog vég kifejlettjét rád bízom! :) Sok szerencsét kívánok neked a novella megírásához, mert ahogy látom elég érdekes ötletek gyűltek össze :P
    Milliószor puszillak csillag :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kriszti :)
      Tudom, megígértem, hogy nem nevetek, de egyszerűen nem tudom megtartani a neked adott szavaimat. Ez eszméletlen és alig várom, hogy megírhassam a novellát, ami nagyon hosszú lesz, tekintve az ötletek számát. Remélem nem okozok senkinek csalódást XD
      Millio puszi Xx nagyon szeretlek, te dilis <3

      Törlés